16. september 2012

Fitspiration

Hei dere.

Hvordan har helgen deres vært? Min har vært stille og rolig, bare avbrutt av naboens krangling. Har prøvd å mote meg opp til å rydde klesskapet i flere dager nå, men jeg er alt for redd til å nærme meg det. Fy søren for et rot. Nå har det gått så langt at jeg bare står og stapper inn slik at jeg får igjen skapdørene (lol).

Ellers har jeg prøvd å inspirere meg selv til å komme ordentlig i gang meg trening og et sunnere kosthold. Føler jeg har vært på en evig slankekur siden så lenge jeg kan huske, men får det liksom aldri helt til i lengden. Har gått opp 6 kilo siden jeg traff min kjære. Du vet, de der kjærlighetskiloene :)

I morgen er det mandag, og da er jeg i gang!


Hi guys.

How was your weekend? Mine was nice and quiet, only interrupted by the neighbour arguing. Fun fun.
I have been trying to build myself up to straighten up my closet for days now, but I'm too afraid to open it. What a mess! Now it's to the point that I'm just pushin everything in to get the doors closed. (lol)

Other than that i've been motivating myself to get going with the new life of going to the gym and eating healthier. I feel like I've been on an eternal diet as long as I can remeber, but i just doesn't work. I hav gained about 6 kg since i met my boyfriend. You know, those lovepounds :)

Tomorrow's monday, then it is action time!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar