20. september 2012

Tired

Hei alle.

Fy søren, i dag er jeg trøtt. Snork snork snork. Har akkurat kommet hjem fra jobb og er bare klar til å legge meg flat på sofaen (lol).

Ble ingen blogging i går av den enkle grunn av at jeg var ute og ranglet hele dagen med mine kolleger. Ble ganske seint, så det må jeg ta konsekvensene av nå, for å si det sånn.... Men det var vel verdt det! God mat, godt selskap og mye moro! Det er vel det som gjør livet verdt å leve.

Hey you.

Holy crap, i´m sooo tired today. Zzzzzz. I just got home from work, and i´m ready to just bury myself on the couch for the rest of the day. (lol)

It got pretty late last night, ´cause I was out and about with my co-workers all day. Good food, good company and lots of fun. I´m takin the consequences now, but it was well worth it! It´s the times worth living for, right?








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar