27. oktober 2012

Lørdag

God morgen!

Beklager lite oppdateringer fra meg de siste dagene. Alt har gått i ett :)

Men til en liten oppdatering på hvordan det går med Noka-dietten, så kan jeg bare si "Tommel opp".
Jeg erstatter jo kun middag med noka, siden jeg ikke ville gå for hardt ut og ta alle på en gang. Og jeg må jo bare si at det funker ypperlig. Det er tydelig at det er middagene mine som har ødelagt hele slankeopplegget tidligere.

Jeg var 66,9 kg (kremt), forrige mandag. Og i går morges var jeg 65,1. Så nesten 2kg på under en uke! Det meste er sikkert vann, men for en motivasjonsboost. 

I går hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle unne meg litt sushi istedenfor Noka til middag, så i går ble egentlig en normal spisedag, selv om jeg prøvde å kutte litt ned på måltidene ellers på dagen. Jeg var økt 0,5 kg igjen i dag, men det er nok bare matvekt + vann vil jeg tro.

Spent på mandagsveiingen!

Ha en gull lørdag dere. Her er snøen kommet :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar