5. november 2012

Treningsmodus

Hei.

En liten oppdatering fra meg... :-)

Sitter i sofaen og gruer meg til gangsperren i morgen. Har nemlig vært på første trening på ca en måned i dag, og det føltes godt! Men det er garantert at det ikke kommer til å føles like godt i morgen... hvis dere skjønner...

Tok meg en økt med 60 min spinning intervall og så 45 min styrketrening. Prøve å holde den rutinen denne gangen og ikke skli av..

Ellers har jeg jo erstattet ett måltid om dagen med noka (middagen) - og det har funket bra. Har gått ned to kilo (kunne nok gått ned mer, men i helgene har jeg spist vanlig).

Men Noka er desidert den beste måltidserstatteren jeg har smakt. Går ikke lei, og gleder meg til neste måltid, den deilige sjokolademilkshaken... Mmmmm...

Har tatt "før"-bilder av meg selv, men har ikke motet meg opp til å legge de ut ennå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar