22. oktober 2012

Noka Dietten

Hei alle.

Ja, i dag har jeg gått til det steg å gå til innkjøp av Noka-dietten. Har hørt og lest så mye bra om den, og tenker at jeg kan vel bare prøve.

Jeg har ikke tenkt å erstatte mer en 1 til 2 måltider om dagen, så det blir ingen ren noka-diett. Jeg spiser en liten frokost (er ikke noe frokostmenneske), så blir det vanlig lunsj på jobben (vi har sunn kantinebuffet, så det skal gå greit). Så spiser jeg iallefall Noka til middag, og enten noka eller noe annet til kvelds.

I dag har jeg spist det til middag og kvelds, og kjente at det kanskje kunne bli litt mye på kort tid. Men jeg ble overrasket over hvor godt det egentlig smakte. Har prøvd flere andre lignende diette, men der har jeg stoppet nesten før start, fordi det rett og slett smakte mel og vann.

Det blir ikke "før" bilder i dag som lovet, da formen ikke er helt på topp, men det kommer ut så fort jeg er klar :-)

Holder dere oppdatert hvordan det går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar