21. oktober 2012

Nytt liv - Nye muligheter

Hei dere.

Ja, jeg har ikke vært her på lenge, beklager det. Dagene har gått i ett og jeg har rett og slett mistet litt motivasjonen.

Men nå er jeg tilbake. Med en plan. Det har lenge plaget meg at jeg har noen kilo for mye, og jeg føler jeg har vært på en evigvarende slankekur siden tidlig tenårene. Og jeg er lei. Nå må jeg bare få det til, for jeg fortjener å være fornøyd med kroppen min jeg også.

Å ha dårlig selvbilde går utover absolutt alt annet i livet. Forholdet med meg selv, venner, kjæreste, og ting jeg lar med selv ta en del i.

Jeg har prøvd lenge å spise sunner og trene, men med varierende hell. Det er så mange steder å tråkke feil, og jeg tråkker tydeligvis i alle fellene siden ingenting fungerer.

Har en drøm om å gå ned 8-10 kg. Jeg er bare 160cm høy og veier nå 66 kg. Skulle gjerne kommet under 60kg og litt til. 55-56 er drømmen.

Jeg kommer til å legge ut bilder av meg selv her som dere kan følge, om jeg får noen resultater. Tar noen i morgen tenker jeg.

Noen som har noen tips og triks?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar